AnsweredAssumed Answered

How can I make Account Name a linked value in list view?

Question asked by MetinK MetinK on Mar 21, 2014
Latest reply on Aug 25, 2014 by internet4you internet4you
Hello, i am using Sugar ce 6.5.16.

There are different Type of adresses. Companies, contacts, interested And Targets (in German means Zielkontakte).

If i Click maybe on Targetcontacts then i get the List view.
In this List view i can See the Name phone number Email Adress And so on.

The Name is linked with the next view, i think it called Detail view.

Now i add there the Account Name. So i can See this in the List, but it is Not linked. In the Case that i have no Name for this adress, then i can Not Open the next view ( Detail view).

I mean, if i Import only adresses with Company names ( without a contact) so the Field with Name is empty And then i dont have Chance to Open the Detail view.

Now, i want to know, how i can change the account_Name Field into a linked Field, so i can Open the Detail view.

At the Moment i Click on edit, to in edit Mode And then i Click on Save without any changes. Then i get the Detail view, but this is Not the best Way.

I Hope you Understand my Problem.

Sorry for my Bad English.

Tranks

Now i explain in German Language:

Hallo zusammen,

Ich möchte gerne folgendes erreichen.

Wenn ich auf Zielkontakte klicke bekomme ich die Liste aller Zielkontakte. In der Regel ist es so, dass man Adressen ohne Ansprechpartner hat, das heißt ich habe nur die Firma Straße Postleitzahl Ort und die Telefonnummer.

In der Liste wird dann in der Regel die Firma nicht angezeigt. Ich habe dieses Feld im Studio hinzugefügt so das ich in der Liste auch das Feld Firma spricht Account_Name sehen kann.

Leider ist dieses Feld nicht verlinkt wie das Feld Name. Das heißt wenn ich einen Namen gehabt hätte könnte ich darauf klicken und wäre dann in der nächsten Ansicht. Da ich aber keinen Namen habe kann ich dort nirgendswo klicken ich habe nur das Feld mit der Firma. Dieser ist aber nicht verlinkt.

Wie kann ich es schaffen, dass dieses Feld mit der Firma genauso verlinkt ist wie das Feld mit dem Namen?

Ich würde mich sehr freuen, wenn mir jemand weiter helfen könnte.

Vielen Dank.

Metin

Outcomes